Tijd voor een feestje! Uit een grootschalige enquête onder onze klanten blijkt dat zij erg tevreden zijn over onze bezorging.
Van de klanten die wekelijks bestellen is maar liefst 98,7% tevreden! Bij klanten die af en toe bestellen is dit 98,2%. Dat zijn hele hoge percentages waar we ongelooflijk blij mee zijn! We zijn trots op onze meer dan 800 bezorgers in heel Nederland.
Een paar reacties van respondenten:
'Excellent! Buitengewoon vriendelijk, persoonlijke belangstelling en altijd op tijd.’
‘Iemand met hart voor de zaak en zeer betrokken!'
'Aardige bezorger die ook nog wel eens een praatje met je wil maken. De bezorging is prima covid proof, ook niet onbelangrijk in deze tijd.’
Bij Uitgekookt werken we met onze eigen bezorgers die zoveel mogelijk vaste routes rijden. Je ziet meestal een vertrouwd gezicht aan de deur. Iets wat onze klanten erg waarderen. Onze bezorgers zelf vinden dit ook prettig! Zo geeft bezorger Ada aan dat ze echt een band opbouwt met haar klanten en geniet van alle verhalen die ze te horen krijgt.
We knijpen ons in onze handen met zulke fijne bezorgers en zo’n hoge score. Toch zouden wij Uitgekookt niet zijn, als het niet altijd beter kon. Hoe kunnen we zorgen voor 100% tevredenheid? Dat zit hem voornamelijk in de keuze in bezorgtijden. Gelukkig hebben we deze onlangs al uitgebreid. We hopen in de toekomst nog vaker bij onze klanten op de stoep te staan.
We denken in meer oplossingen voor een flexibele bezorging. Om je maaltijden zo vers mogelijk te houden, is het goed om thuis te zijn als de bezorger langskomt. Maar als dat een keer niet lukt, heb je een alternatief: het Uitgekookt koeltasje voor jouw verse en gezonde kant-en-klaarmaaltijden!
Wij koken graag, maar smullen ook van schrijven over eten! We geven je dan ook graag tips & tricks op het gebied van lekker en gezond eten en informeren over onze maaltijdservice.