
Salaris € 3.100,- tot € 4.000,- *
Afhankelijk van opleiding en ervaring
*vanaf 21 jaar
24-38 uur
2-4 jaar ervaring als Graphic Designer
IJsselmuiden, Overijssel
Bij Uitgekookt maken we het makkelijk om lekker en gezond te eten. Als snelgroeiend D2C-maaltijdbedrijf bezorgen we verse maaltijden aan huis bij tienduizenden klanten in Nederland. Ons merk staat voor kwaliteit, gemak en smaak. En we willen nog veel meer mensen bereiken met onze missie. Daarom zoeken we een creatieve Graphic Designer die ons helpt om Uitgekookt nog aantrekkelijker, herkenbaarder en visueler te maken.
Als Graphic Designer ontwikkel je on-brand visuals voor uiteenlopende kanalen, waaronder social media, e-mailcampagnes, online advertenties en printuitingen. Je werkt actief mee aan merkcampagnes en activaties, en je draagt zorg voor het vormgeven van flyers, direct mailings, verpakkingsmaterialen en andere merkgerelateerde uitingen. Je vertaalt onze visuele identiteit door in alle kanalen en zorgt voor een consistente, frisse uitstraling die past bij onze merkwaarden: vers, warm, helder en menselijk.
Daarnaast ontwikkel je formats voor motion, video en animaties, in samenwerking met externe partners. Je beheert onze visuele stijl en zorgt voor de verdere ontwikkeling van onze huisstijl en bijbehorende templates, zodat alle uitingen consistent en krachtig zijn. Je werkt hierbij nauw samen met collega’s van performance en content om tot conversiegerichte creaties te komen, waarbij je zowel commerciële impact als emotie en storytelling weet te combineren. Je bent onderdeel van een creatief team met onder andere de Head of Brand, copywriters, de contentmarketeer en externe bureaus.
Je weet hoe je met sterk design merkvoorkeur opbouwt, informatie helder communiceert en conversie stimuleert, altijd met oog voor detail en gevoel voor het grotere verhaal.
- Een kenner - je hebt ervaring met en weet je weg in Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) en Canva.
- 2-4 jaar ervaring als graphic designer (bij voorkeur binnen e-commerce, D2C of agency).
- Kennis van animatie/video-tools (After Effects, Figma) is een pre.
- Een sterk portfolio met on-brand en conversiegerichte designs.
- Affiniteit met food, lifestyle en digital brands.
- Creativiteit, precisie en denken in merkbeleving en performance.
Bij ons geniet je van een unieke combinatie: de hechtheid van een echt familiebedrijf met de faciliteiten, zekerheid en ontwikkelingsmogelijkheden van een succesvol, landelijk A-merk. Een werkcultuur met het beste van beide!
- Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit. Goede initiatieven worden bij ons gesteund.
- Samenwerking met een ambitieus marketingteam en bekende brand ambassadors, waaronder Rudolph van Veen. - Een inspirerende werkomgeving in IJsselmuiden met de mogelijkheid tot hybride werken.
- Een eigen gym met persoonlijke begeleiding van personal trainers.
- Een werkplek in een prachtig pand op een goed te bereiken plek in IJsselmuiden. ‘t Is hier bijna mooier dan thuis.
- Activiteiten buiten het werk? Voor ieder wat wils. En alleen áls je wilt. Po-tee-to, po-taa-to.
- Jaarlijks een knaller van een bedrijfsfeest. Die is wél met polonaise.

Wat houdt SMAAKMAKERS in?
En wat betekent het voor jou?
