
Salaris € 3.200,- tot € 4.200,- *
Afhankelijk van opleiding en ervaring
*vanaf 21 jaar, o.b.v. 38 uur
32 - 38 uur
Minimaal 2 jaar ervaring met marketing automation (Salesforce)
IJsselmuiden, Overijssel
Bij Uitgekookt maken we het voor iedereen makkelijk om lekker en gezond te eten. Als snelgroeiend D2C-maaltijdbedrijf bezorgen we dagelijks verse maaltijden aan huis, inmiddels al bij meer dan 400.000 tevreden klanten. Ons merk staat voor kwaliteit, gemak, smaak en we hebben een duidelijke ambitie: nóg meer mensen bereiken met onze missie en uitgroeien tot de marktleider in verse e-commerce maaltijden.
Als Customer journey specialist ben je dagelijks bezig met het optimaliseren van de ultieme klantreis. Van de eerste kennismaking tot herhaalaankopen en loyaliteit: jij zorgt dat de klant zich gehoord, geholpen en betrokken voelt. Je gaat werken met Salesforce waarin je e-mail, push & klantenservice automations gaat opzetten.
Je maakt deel uit van ons marketingteam, opgebouwd uit twee pijlers: Growth (groei en retentie) en Brand (merkontwikkeling en positionering). Jij rapporteert aan de Head of Growth en werkt samen met een online advertising specialist, een CRO-specialist en een product owner. Het Brand-team bestaat uit een campagne marketeer, een content marketeer en een designer. Samen zorgen jullie voor een consistente en impactvolle klantbeleving over alle kanalen.
Binnen het Growth-team ben jij verantwoordelijk voor het ontwerpen, opzetten en beheren van customer journeys in Salesforce Marketing Cloud en Service Cloud. Je bouwt en optimaliseert trajecten voor onboarding, retentie en loyaltyprogramma’s, en ontwikkelt multichannel campagnes die e-mailflows, klantenservice en app-communicatie combineren. Door klantdata te gebruiken voor segmentatie en personalisatie, zorg je dat elke boodschap relevant en effectief is.
Je werkt continu aan het verbeteren van retentie, engagement en conversie via A/B-testen, KPI-analyses en datagedreven optimalisaties, met aandacht voor CLV, NPS en CSAT. Samen met marketing, klantenservice, data en development creëer je een geïntegreerde klantervaring. Daarnaast schakel je met onze implementatiepartner over technische ontwikkelingen en rapporteer je resultaten aan stakeholders, met focus op duurzame klantwaarde en tevredenheid.
- Aantoonbare ervaring (minimaal 2–3 jaar) met Salesforce / Salesforce Marketing Cloud in e-commerce of vergelijkbare omgeving.
- Hands-on ervaring met marketing automation, customer journeys en multichannelcampagnes (e-mail, push, sms).
- Basiskennis van AMPSCRIPT en SSJS is een pré
- Je bent analytisch en datagedreven ingesteld en gewend om te rapporteren op KPI’s.
- Je bent proactief en commercieel.
- HBO/WO werk- en denkniveau in marketing, communicatie, e-commerce of relevante richting.
- Uitstekende beheersing van Nederlands, mondeling en schriftelijk.
Bij ons geniet je van een unieke combinatie: de hechtheid van een echt familiebedrijf met de faciliteiten, zekerheid en ontwikkelingsmogelijkheden van een succesvol, landelijk A-merk. Een werkcultuur met het beste van beide!
- Een verantwoordelijke rol binnen een snelgroeiende organisatie met ruimte voor eigen initiatief.
- Een inspirerende werkomgeving in IJsselmuiden met de mogelijkheid tot hybride werken.
- De nieuwste tools & software om je werk goed te kunnen doen.
- Informele, no-nonsense cultuur waarin samenwerking en groei centraal staan.
- Een eigen gym met persoonlijke begeleiding van personal trainers.
- Een werkplek in een prachtig pand op een goed te bereiken plek in IJsselmuiden. ‘t Is hier bijna mooier dan thuis.
- Activiteiten buiten het werk? Voor ieder wat wils. En alleen áls je wilt. Po-tee-to, po-taa-to.
- Jaarlijks een knaller van een bedrijfsfeest. Die is wél met polonaise.

Wat houdt SMAAKMAKERS in?
En wat betekent het voor jou?








