€ 2.252,64 op basis van 38 uur
24 - 28 uur
Ervaring op een klantenservice/callcenter
IJsselmuiden, Overijssel
Uitgekookt: de thuisbasis voor team SMAAKMAKERS. Wij geloven dat iedereen binnen ons team meehelpt aan het wauw-moment van onze klanten. Niet alleen bij de eerste hap van bijvoorbeeld onze fantastische pasta carbonara, maar bij elk contactmoment. Dus ook aan de telefoon! En als klantenservicemedewerker ben je onmisbaar in dit proces. Sterker nog: jij bewaakt ons hoge serviceniveau - een belangrijke taak.
Op onze klantenservice draait alles om klantvriendelijkheid: het bieden van service, altijd positief en vrolijk van aard. De telefoon rinkelt non-stop en de mails en chats vliegen ons om de oren. Van bestellingen tot complimenten tot problemen (ja, die ook). En af en toe ook de mooiste verhalen, die mensen - zo blijkt - graag met ons delen. Onze gesprekken en inhoudelijke reacties op social media en mail zijn hét visitekaartje van Uitgekookt en altijd in het belang van de klant.
Bij Uitgekookt is alles erop gericht om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Je bent bekend met social media en gaat - online en offline - gemakkelijk in gesprek met mensen. Snel schakelen is jouw tweede natuur en jij legt makkelijk verbanden tussen verschillende zaken.
Jij houdt ervan om een band op te bouwen met de klanten en gaat mee met technologische ontwikkelingen. Als klantenservicemedewerker doe er alles aan om van elk klantcontact een positieve ervaring te maken. Daarbij weet je steeds de juiste keuze te maken tussen het belang van de klant en die van Uitgekookt.
Bij ons geniet je van een unieke combinatie: de hechtheid van een echt familiebedrijf met de faciliteiten, zekerheid en ontwikkelingsmogelijkheden van een succesvol, landelijk A-merk. Een werkcultuur met het beste van beide!
Wat zeggen woorden nu alleen? Om de functie echt tot leven te laten komen, vertelt Chayenne graag over haar ervaringen. Bekijk de video!
En wat betekent het voor jou?