2.223,- (op basis van 38 uur)
32-38 uur
IJsselmuiden, Overijssel
De klantenservice bij Uitgekookt is geen traditionele werkplek waar het gaat om het verwerken van zoveel mogelijk oproepen. Sterker nog, bij Uitgekookt is alles erop gericht om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Of je de klant nu te woord staat bij een inkomende oproep of je geeft een inhoudelijke reactie op social media of de mail, jij bent het visitekaartje van Uitgekookt en handelt in belang van de klant. Je kent de weg op social media en je gaat makkelijk online en offline in gesprek met mensen. Snel schakelen is jouw tweede natuur en verbanden tussen verschillende zaken worden door jou gemakkelijk gelegd.
Bij Uitgekookt bouw je als klantenservicemedewerker een band op met klanten, je gaat mee met technologische ontwikkelingen en je laat je niet uit het veld slaan door verschillende computersystemen. Je doet er alles aan om elk contact tussen de klant en Uitgekookt een positieve ervaring te maken waarbij je steeds de juiste keuze weet te maken tussen het belang van de klant en het belang van Uitgekookt. Je wil jezelf ontwikkelen in je vak en meedenken over de toekomst van Uitgekookt. Samen laten wij Nederland gezonder eten!
Aanbod: Bij Uitgekookt bieden we jou een unieke kans om serieuze invloed te hebben op de snel ontwikkelende markt van maaltijdbezorging bij een aantrekkelijk dynamisch bedrijf. Verder krijg je:
Uitgekookt groeit ongekend hard! Wat ruim 190 jaar geleden begon als een lokale groenteteler is inmiddels uitgegroeid tot de grootste verse maaltijdservice van Nederland met meer dan 300.000 klanten, ruim 300 medewerkers en meer dan 1000 bezorgers. Uitgekookt heeft de traditionele maaltijdmarkt veranderd in een verse gastronomische maaltijdservice voor jong en oud. Door de innovatieve manier van bereiding, met verse ingrediënten en zonder geur-, kleur- en smaakstoffen, blijven de natuurlijke smaak en voedingstoffen behouden.
Stuur dan je CV en motivatie naar: vacature@uitgekookt.nl t.a.v. Miranda van Marle.