Aan de klets!
Op onze klantenservice draait alles om klantvriendelijkheid: het bieden van service, altijd positief en vrolijk van aard.
Vacatures
Ons doel: voor elke klant een wauw-moment. Dus ook aan de telefoon! Ons klantenserviceteam - als visitekaartje zijnde - maakt elk gesprek speciaal. Ook daarin zijn we SMAAKMAKERS.
We starten elke dag gezamenlijk - en bespreken de belangrijkste punten. Wat moeten we weten? Welke acties zijn er? Welke routes vragen aandacht? Dan gaat de lijn open en komen meteen de eerste telefoontjes binnen. En dat… blijft de hele dag zo doorgaan. De telefoon rinkelt non-stop en de mails en chats vliegen ons om de oren. Van bestellingen tot complimenten tot problemen (ja, die ook). En af en toe ook de mooiste verhalen, die mensen - zo blijkt - graag met ons delen. We bellen trouwens ook zelf uit, bijvoorbeeld naar mensen die online een review plaatsen.
We zorgen ervoor dat het werk lekker divers blijft, met een afwisseling in taken: bellen, social media, planlijsten invoeren, data verwerken. Ook krijg je een sta-zit bureau, zodat je je werkhouding kunt variëren. Dat is goed voor een betere bloedsomloop en verminderde vermoeidheid. Ook belangrijk: het gezellig hebben met elkaar. Dat is voor ons heel belangrijk. Ook al zijn we een groot bedrijf - onze sfeer houden we warm en ontspannen. Daar staan we voor. En wil je je graag verder ontwikkelen? Dan krijg je binnen Uitgekookt de ruimte.
Onze afdelingen
Outbound
Wij nemen het initiatief om te bellen en te checken of alles naar wens is. Tevreden? Top! Kan er iets beter? Dan pakken we dat direct op.
Inbound
Wij gaan voor een "wauw!" bij alles wat we doen. Eerste hap pasta? Wauw! Bellen met ons? Ook wauw! Ons team zorgt dat elk contact telt. We zijn er om te helpen.