• Best getest bij Vara Kassa!
  • Thuisbezorgd wanneer u wilt!
  • Wij doen de afwas voor u!

Op welke dagen kan er besteld worden?

Via onze website en per e-mail, kunt u op elk moment van de dag uw bestelling doorgeven. Telefonisch kan ook, dit kan van maandag t/m vrijdag (08:30 – 18:00 uur)

Hoe ver van te voren moet er besteld worden?

De minimale besteltermijn is 1 dag, wel geldt vol=vol!
We raden u dan ook aan om enkele weken van tevoren uw bestelling te plaatsen, u kunt dan tot 5 dagen van tevoren het aantal gasten nog bijstellen.
Voordeel is dat u dan in ieder geval verzekerd bent van een plek in onze planning (ook bij piekdrukte in de zomer en rondom de feestdagen) en u nog flexibel bent met het doorgeven van het definitieve aantal gasten.

Als ik iets wil huren, hoe veel dagen van te voren moet ik dit dan bestellen op de website of telefonisch doorgeven?

1 dag, maar vol=vol! We raden u dan ook aan om enkele weken van tevoren uw bestelling te plaatsen, u kunt dan tot 5 dagen van tevoren het aantal gasten nog bijstellen.
Voordeel is dat u dan in ieder geval verzekerd bent van een plek in onze planning (ook bij piekdrukte in de zomer en rondom de feestdagen)

Moet je je houden aan het minimum aantal personen?

Ja, op de website is te zien per buffet/BBQ etc. wat het minimum aantal personen is, we kunnen hier wel uitzonderingen op maken, maar dat is afhankelijk van het aantal personen en de wensen.
Beste is dan even per email of telefonisch uw wensen aan te geven, kunnen we met u afstemmen wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik mijn feest compleet laten verzorgen door jullie?

Ja, wij kunnen uw tuinfeest, bedrijfsopening of bruiloft geheel verzorgen. Wij zorgen voor zowel de catering, tenten, inrichting alsmede organisatie en bediening.. Ook bent u bij ons aan het goede adres voor de bruidstaart welke verzorgd wordt door onze huis patissier Jan Schuil.

U kunt onderdelen van ons afnemen of het geheel door ons laten uitvoeren, zodat u volledig ontzorgt bent.

Kunnen er nog wijzingen aangebracht worden aan mijn bestelling?

Ja, dit kan tot 5 dagen van tevoren worden aangepast bij gedane reserveringen.

Kan ik ook (fris)drank bestellen?

Om uw feest compleet te maken, kunnen wij ook zorgen voor frisdrank, bier en wijnen.
Dit leveren we dan koelvers af en berekenen op nacalculatie naar hetgeen werkelijk verbruikt is.
Tevens kunnen we ook uw totale verzorging organiseren incl. bedienend personeel, evt.  met bar  en inrichting.

Als je wat bestelt, krijg je dan ook servies en bestek erbij?

U kunt servies en bestek erbij bestellen vanaf  € 1,00 per persoon. Bij de barbecue arrangementen krijgt u gratis hoge kwaliteit wegwerpservies erbij.

Wat kan ik er allemaal bij huren?

Wij verhuren o.a.

  • Tenten in allerlei soorten en maten
  • Bars & Taps
  • Inrichting, tafels, stoelen en overig meubilair
  • Glaswerk & servies
  • Verwarming en koeling
  • Licht & Geluid
  • Barbecues en apparatuur
  • Springkussens
  • Levering

Wat zijn de transportkosten?

We bezorgen gratis!

Als u er voor kiest om zelf het exacte aflevertijdstip te bepalen of kiest voor een warme bezorging, dan rekenen we een bescheiden bezorg vergoeding.
Dit varieert van 15,- tot 35,- dit voor bezorgen & ophalen inbegrepen en hangt af van welke regio u zich bevindt.  Als u online bestelt wordt er aangegeven hoeveel de transportkosten zullen zijn. Ook kunt u dit telefonisch aan ons navragen.

Hoe wordt het afgeleverd?

We kunnen uw bestelling koelvers afleveren, desgewenst in speciale koel-thermoboxen. Warme buffetten worden gepresenteerd in au bain-maries, de gerechten blijven hier zeker 1,5-2 uur in warm.

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Wij kunnen bezorgen van maandag t/m zaterdag, de zondag hangt af van de grote van de bestelling.

Op welke dagen worden de (catering) spullen weer opgehaald?

Vaak wordt het de eerstvolgende werkdag weer opgehaald. Dit natuurlijk altijd in overleg met de klant.

Wat moet er allemaal retour?

Alle schalen, opscheplepels, tangen, broodmanden, au bain maries, kratten, kaartjes van de gerechten, bestekkokers, kratten, koelboxen, evt. party-verhuur artikelen

Wat is het bezorggebied?

cateringbezorging

Voor grotere feesten als huwelijksfeesten, bedrijfsfeesten etc. verzorgen we in heel Nederland!

Indien het koelvers afgeleverd wordt, krijg je dan ook een uitleg voor het opwarmen?

Jazeker, we hebben een duidelijke en eenvoudige verwarminstructie op onze website staan en deze doen we ook bij uw bestelling.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

Betalen

Op welke manieren kan er betaald worden?

Via ideal, contant bij aflevering of bij grote partijen achteraf op factuur.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, het is inclusief 6% BTW. Bij de Partyverhuur geldt exclusief 21% BTW

Betaal ik extra voor de afwas?

Nee, wij doen gratis de afwas van uw buffet of BBQ, het mag ongespoeld retour!

Is het mogelijk om een BTW factuur te ontvangen?

Jazeker, de BTW wordt vermeld op de factuur.

Krijg ik geld terug als ik het aantal personen van mijn bestelling wijzig en al betaald heb?

Ja, als u dit op tijd aan ons doorgeeft, kunnen wij het aantal personen wijzigen en er voor zorgen dat u het te veel betaalde bedrag teruggestort krijgt.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

Annuleren

Kan de bestelling geannuleerd worden?

De bestelling kan 7 dagen van te voren kosteloos geannuleerd worden.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

Overig

Wordt er rekening met speciale wensen gehouden?

Ja, wij kunnen hier rekening mee houden:

  • Vegetarisch assortiment
  • Vis assortiment
  • Lactosevrij assortiment
  • Halal assortiment
  • Glutenvrij assortiment

Betaal je even veel voor kinderen?

Nee, kinderen onder de 10 jaar krijgen 50% korting.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen (085-0406065) of een mail sturen naar info@uitgekookt.nl

Ik heb een klacht, wat nu?

U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen (085-0406065) of een mail sturen: info@uitgekookt.nl 

Alleen wanneer u niet binnen een redelijke termijn respons ontvangt of wanneer uw klacht niet tot een aanvaardbare oplossing leidt, kunt u een klacht bij Webshop Keurmerk indienen (http://www.keurmerk.info/Home/Klacht).

Bekijk onze leveringsvoorwaarden.